UA
RU
Компанія
Новини
18 жовтня 2021, 22:00
Робота інтернет-провайдера в режимі карантину

Шановні абоненти!

У зв’язку із запровадженням червоного рівня епідемічної небезпеки в Одеському регіоні співробітники телекомунікаційного проекту SOHONET продовжують забезпечувати клієнтів безперебійними послугами зв’язку та інформатизації в особливому режимі.

Компанія вживає особливих заходів для зменшення ризиків поширення вірусу COVID-19, прикладаючи підвищені зусилля в організації безпеки співробітників і клієнтів.

Вжиті заходи:

  • забезпечення працівників бар’єрними засобами індивідуального захисту (спецодяг, маски, окуляри, рукавички, антисептики);
  • посилена санітарна обробка громадських зон та поверхонь на території підприємства;
  • постійне проведення інструктажу щодо заходів протидії поширення вірусу COVID-19 серед співробітників.

Нагадуємо, що абонентські звернення приймаються та обробляються у віддаленому форматі на сайті компанії, в особистому кабінеті, електронною поштою, а також у голосовому меню самообслуговування (кол-центр).

Доводимо до вашої інформації, що робота абонентської приймальні під час дії червоної зони карантину відбувається тільки за попереднім записом за телефонами для уникнення черги.
Будемо вдячні, якщо при відвідуванні приймальні у вас буде сертифікат про вакцинацію від Covid19 або негативний ПРЦ тест (72 години) або довідка від лікаря про перенесену хворобу.
Вдячнi за розуміння.