Адміністрація телекомунікаційного проекту SOHONET повідомляє про графік роботи у святкові дні:
Будівельно-монтажна дільниця і відділ адміністрування мережі в вихідні дні чергує в режимі з 9:00 до 21:00.
Технічна підтримка працює цілодобово без вихідних .
Абонентський відділ працює в святкові дні в черговому режимі з 9:00 до 18:00.
Так само, нагадуємо, що абонентська приймальня в період загальнодержавного локдауна (введення додаткової обмежувальної протиепідемічний захід на території України) не здійснюватиме прийом абонентів з 8 по 24 січня 2021 року включно.
Запити в абонентський відділ і технічну підтримку можна здійснювати віддалено цілодобово:
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!