UA
RU
Абонентам

Часті питання

Питання, які нам часто задають наші користувачі.

Якщо ви не знайшли відповіді на своє питання, задайте його через онлайн-форму або зверніться в абонентський відділ будь-яким можливим способом.

Підключення

Я проживаю в багатоквартирному будинку і хочу підключити інтернет. Які у вас умови?

Багатоквартирні будинки підключені до мережі SOHONET декількома технологіями. У службі технічної підтримки можна уточнити, яке саме підключення присутній у вашому домі. 

Т ехнологія FTTH (Fiber to the Home) або PON (Passive Optical Network) – підключення по оптичному кабелю. Детально ознайомитися з ними можна в розділі  «Технології» . 

Умови підключення багатоквартирних будинків по оптиці:

Всі супутні послуги та обладнання, яке ви замовляєте в день підключення (настройка / установка роутера, приставки, додатки на SMART TV) оплачуються вами за фактом в день підключення. Важливо:  при собі необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код. 

Основні умови договору на 12 місяців:

  • підключитися до річного тарифного плану та внести оплату в розмірі 100% передоплати;
  • сумлінно і дбайливо поводитися з наданим медіаконвертер;
  • сумлінно користуватися наданими послугами, не порушуючи умови Договору;
  • самостійно в Особистому кабінеті Абонента неактивовані «призупинення послуги» та інші акційні пропозиції. 

У разі невиконання умов Договору:

  • якщо Абонент раніше, ніж через 12 місяців вирішить розірвати договір або не виконає зобов’язання по оплаті послуг, то він повинен відшкодувати Оператору вартість переданого медіаконвертера;
  • грошові кошти, які були внесені Абонентом в якості оплати річного тарифного плану, Абоненту не повертаються, оскільки будуть зараховані в якості компенсації упущеної вигоди Оператора (щоб покрити витрати Оператора, витрачені на підключення Абонента);
  • до Абоненту можуть бути застосовані штрафні санкції: пеня (якщо Абонент прострочив оплату); штраф (якщо Абонент не виконує свої зобов’язання за Договором). 

Основні умови договору на 2 роки:

  • внести аванс, встановлений Оператором для обраного тарифного плану та регулярно оплачувати послуги згідно з умовами тарифного плану;
  • сумлінно і дбайливо поводитися з наданим медіаконвертер;
  • сумлінно користуватися наданими послугами, не порушуючи умов Договору;
  • в термін і в повному обсязі вносити оплату за обраним тарифним планом;
  • самостійно в Особистому кабінеті Абонента неактивовані «призупинення послуги» та інші акційні пропозиції. 

У разі невиконання умов Договору:

  • якщо Абонент раніше, ніж через 2 роки вирішить розірвати договір, то він повинен відшкодувати Оператору вартість переданого медіаконвертера і оплатити вартість тарифного плану за два роки, з вирахуванням вже оплаченої Абонентом частини (для покриття витрат Оператора, витрачених на підключення Абонента;
  • до Абоненту можуть бути застосовані штрафні санкції: пеня (якщо Абонент прострочив оплату); штраф (якщо Абонент не виконує свої зобов’язання за Договором). 

Якщо до підключення ви бажаєте отримати консультацію майстра на місці (для уточнення будь-яких питань, пов’язаних з прокладанням кабелю або встановленням обладнання), можемо запропонувати послугу «Технічна консультація». Вартість послуги складає 100 грн. 

Терміни підключення від 1 до 3 тижнів (уточнюйте в службі технічної підтримки або абонентському відділі).

Я проживаю в приватному секторі і хочу підключити інтернет. Які у вас умови?

Будинки приватного сектора підключаються за допомогою оптичного кабелю. Волоконно-оптична лінія зв’язку (ВОЛЗ) дозволяє передавати цифрові дані будь-якого формату з незрівнянно вищими показниками швидкості і надійності в порівнянні з мідним кабелем. ВОЛЗ несприйнятлива до електромагнітного і радіоактивного випромінювання, а також до температурних коливань, має невисокий коефіцієнтом загасання сигналу. Компанія використовує 2 технології підключення: FTTH (Fiber to the Home) і PON (Passive Optical Network). Детально ознайомитися з ними можна в розділі  «Технології» . 

Існує 3 види підключень для приватного сектора:

  • підключення 1 грн + кабель (25 м) 500 грн + оптичний термінал 999 грн + компенсація експлуатаційних витрат (приватний сектор) 24 грн / міс +  тариф на 1 місяць  – договір оферта;
  • підключення 1 грн + кабель (25 м) 500 грн + оптичний термінал по акції 1 грн +  тариф «Рік без турбот»  576 юнітів (3456 грн) + компенсація експлуатаційних витрат (приватний сектор) 288 грн / рік – юридичний договір на 1 рік;
  • підключення 1 грн + кабель (25 м) 500 грн + оптичний термінал по акції 1 грн + компенсація експлуатаційних витрат (приватний сектор) 24 грн / міс +  тариф на 1 місяць  – юридичний договір на 2 роки. 

У разі юридичного договору медіаконвертер є власністю компанії до закінчення терміну дії договору, далі він переходить у власність абонента. Всі супутні послуги та обладнання, яке ви замовляєте в день підключення (настройка / установка роутера, приставки, додатки на SMART TV) оплачуються вами за фактом в день підключення. Важливо:  при собі необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код. 

Основні умови договору на 12 місяців:

  • підключитися до річного тарифного плану та внести оплату в розмірі 100% передоплати;
  • сумлінно і дбайливо поводитися з наданим медіаконвертер;
  • сумлінно користуватися наданими послугами, не порушуючи умови Договору;
  • самостійно в Особистому кабінеті Абонента неактивовані «призупинення послуги» та інші акційні пропозиції. 

У разі невиконання умов Договору:

  • якщо Абонент раніше, ніж через 12 місяців вирішить розірвати договір або не виконає зобов’язання по оплаті послуг, то він повинен відшкодувати Оператору вартість переданого медіаконвертера;
  • грошові кошти, які були внесені Абонентом в якості оплати річного тарифного плану, Абоненту не повертаються, оскільки будуть зараховані в якості компенсації упущеної вигоди Оператора (щоб покрити витрати Оператора, витрачені на підключення Абонента);
  • до Абоненту можуть бути застосовані штрафні санкції: пеня (якщо Абонент прострочив оплату); штраф (якщо Абонент не виконує свої зобов’язання за Договором). 

Основні умови договору на 2 роки:

  • внести аванс, встановлений Оператором для обраного тарифного плану та регулярно оплачувати послуги згідно з умовами тарифного плану;
  • сумлінно і дбайливо поводитися з наданим медіаконвертер;
  • сумлінно користуватися наданими послугами, не порушуючи умов Договору;
  • в термін і в повному обсязі вносити оплату за обраним тарифним планом;
  • самостійно в Особистому кабінеті Абонента неактивовані «призупинення послуги» та інші акційні пропозиції. 

У разі невиконання умов Договору:

  • якщо Абонент раніше, ніж через 2 роки вирішить розірвати договір, то він повинен відшкодувати Оператору вартість переданого медіаконвертера і оплатити вартість тарифного плану за два роки, з вирахуванням вже оплаченої Абонентом частини (для покриття витрат Оператора, витрачених на підключення Абонента;
  • до Абоненту можуть бути застосовані штрафні санкції: пеня (якщо Абонент прострочив оплату); штраф (якщо Абонент не виконує свої зобов’язання за Договором). 

Якщо до підключення ви бажаєте отримати консультацію майстра на місці (для уточнення будь-яких питань, пов’язаних з прокладанням кабелю або встановленням обладнання), можемо запропонувати послугу «Технічна консультація». Вартість послуги складає 100 грн. 

Терміни підключення від 1 до 3 тижнів (уточнюйте в службі технічної підтримки або абонентському відділі).

Хочу провести інтернет в офіс / магазин. Які у вас умови?

Підключення магазинів, кафе, офісів, складських та інших нежитлових приміщень до мережі SOHONET здійснюється по волоконно-оптичному кабелю, використовуючи прогресивну технологію GPON, що дозволяє кожному бізнес-абоненту отримати незалежний, високошвидкісний доступ в інтернет за оптимальними тарифами. 

Наявність власної оптоволоконної мережі в усіх районах м Одеса дозволяє виробляти підключення будь-якої складності, об’єднувати територіально віддалені філії в єдину мережу, організувати резервні канали зв’язку. 

Також, крім доступу в інтернет, доступні послуги цифрового телебачення, SIP-телефонії, системи хмарного відеоспостереження. 

Для визначення технічної можливості підключення об’єкта, вартості послуги і термінів виконання робіт, фахівцям нашої компанії необхідно провести перевірку з безпосереднім виїздом на місце передбачуваного підключення. 

Перевірка технічної можливості здійснюється безкоштовно. Якщо ви бажаєте отримати консультацію майстра на місці (для уточнення будь-яких питань, пов’язаних з прокладанням кабелю або встановленням обладнання), можемо запропонувати послугу «Технічна консультація». 

З основними тарифами можна ознайомитися, пройшовши по  посиланню

Залишити заявку на перевірку технічної можливості, розгляду індивідуальних умов співпраці можна, заповнивши форму на сайті або звернутися в абонентський відділ компанії.

Хочу встановити відеокамеру. Розкажіть про послугу відеоспостереження, які умови підключення?

Хмарне відеоспостереження Vizi – це послуга доступу до камер спостереження без локального відеореєстратора. Архівні записи не можуть бути пошкоджені або вкрадені. Відеоспостереження з доступом через інтернет дає можливість власнику дивитися зображення в режимі онлайн або запис в будь-який час і з будь-якої точки світу. Також можна спостерігати одночасно за кількома територіально розподіленими об’єктами. Детально ознайомитися з послугою можна на сайті в розділі  «Відеоспостереження» . 

Компанія SOHONET надає на ваш вибір тарифні пакети з помісячною абонентською платою. Також є можливість замовити тариф з лінійки «Start», що включає в себе готове рішення – IP-камеру, монтаж та налагодження. 

Якщо до підключення ви бажаєте отримати консультацію майстра на місці (для уточнення будь-яких питань, пов’язаних з прокладанням кабелю або встановленням обладнання), можемо запропонувати послугу «Технічна консультація». Вартість послуги складає 100 грн. 

Важливо:  1) для підключення відеоспостереження через інтернет-з’єднання з іншим провайдером, необхідно активувати виділений IP-адреса; 2) відеоархів не записує в разі, якщо абонентська плата не внесена на особовий рахунок. 

Оплата послуг Vizi базується на принципах передоплати і передбачає авансове внесення будь-якої суми на абонентський рахунок одним із зручних способів:

  1. в особистому кабінеті на сайті  vizi.net.ua ;
  2. через платіжний термінал;
  3. за допомогою сайту  easypay.ua 

Терміни підключення від 1 до 3 тижнів (уточнюйте в службі технічної підтримки або абонентському відділі).

Цікавить послуга цифрової телефонії. Розкажіть, як її можна підключити?

SIP-телефонія  – це одеський міський номер всюди, де є Інтернет. Всі дзвінки не залежно від того, де ви знаходитесь в даний момент, тарифікуються за тарифами фіксованого телефонного зв’язку (міського, міжміського або міжнародного). Послуга надається користувачам телекомунікаційного проекту SOHONET на базі сервісу телефонної компанії ТОВ «Міратель». 

Для підключення вам знадобиться інтернет-з’єднання і SIP-адаптер. Вартість підключення інтернет-лінії – 1 грн. Підключення першого міського номера коштує 1 грн, другого – 100 грн. Доступний тарифний пакет «Безлімітний» з оплатою в місяць 73,81 грн. Ціну та наявність телефонного адаптера необхідно уточнювати. Заявку можна залишити шляхом звернення до служби технічної підтримки або абонентський відділ. 

Оплата послуг проводиться щомісячно (не пізніше 20 числа наступного місяця) за попередній місяць відповідно до квитанції на оплату. Поповнення рахунку можливе за допомогою мережі терміналів самообслуговування 24NON-STOP або у відділенні будь-якого банку. Для оплати в терміналі необхідно ввести номер вашого особового рахунку. Дізнатися його можна, зателефонувавши за телефоном служби підтримки Міратель 705-1-705.

Технічні

Чому швидкість закачування з інтернету не відповідає заявленій в тарифах?

Адміністрація телекомунікаційного проекту SOHONET постійно моніторить якість і стабільність послуг, що надаються. Пропускної спроможності зовнішніх каналів компанії досить, щоб в будь-який момент часу забезпечити всіх абонентів заявленої в тарифній сітці швидкістю доступу. 

Швидкість може залежати від різних чинників:

  • тарифний пакет – зазначена в тарифі швидкість доступу не сумуються за напрямками і не є константою, тобто може змінюватися в меншу сторону в залежності від ступеня завантаження каналів зв’язку і серверів, що не входять в зону відповідальності мережі SOHONET;
  • VPN-програми, в тому числі браузери Opera або Яндекс, які містять вбудовану функцію VPN;
  • антивіруси і брандмауери, що працюють у фоновому режимі;
  • встановлене користувачем обладнання, тому що будь-який пристрій має обмежений термін служби;
  • роутер – виконує роль «розвилки» для підключення декількох засобів зв’язку або комп’ютерів по дротах, або за допомогою бездротової технології WiFi. Іншими словами, роутер ділить надходить швидкість на всі підключені до нього пристрої. 

Тому, якщо є сумніви з приводу наданої вам швидкості, необхідно виключити вищезазначені причини. Підключити мережевий кабель до комп’ютера / ноутбука в роз’єм мережевого адаптера і вимірювати швидкість за допомогою онлайн сервісу або ручним завантаженням файлу.

Я поповнив свій рахунок, мій баланс позитивний і рахунок не заблокований, але інтернет все одно не працює! Чому?

Після поповнення рахунку необхідно  включити  інтернет у  особистому кабінеті . Для цього в меню виберіть пункт «Управління послугами», внизу сторінки розділ «Вимикач інтернету» і натисніть кнопку «Включити».

У мене погано і повільно працює інтернет. Він у мене постійно «глючить», «лага» і «гальмує». Що робити?

Адміністрація постійно моніторить швидкість доступу і якість своїх послуг. За статистикою звернень до служби технічної підтримки, 90% неполадок виникають на стороні абонента. 

Причин може бути кілька  (див. П. 2.1) . Часто, порушення роботи стабільного з’єднання може свідчити про фізичне пошкодження кабелю або обладнання. У таких випадках доцільно оформити заявку на виклик майстра.

Як і де мені прописати настройки TCP / IP протоколу (IP-адреса, шлюз, маску підмережі, DNS-сервера і інші)?

Всі настройки TCP / IP протоколу (IP-адреса, шлюз, маску підмережі, DNS-сервера і інші) передаються на абонентський комп’ютер автоматично від сервера DHCP. Це означає, що абоненту немає необхідності вводити ці настройки вручну. 

Для перевірки домашньої мережі необхідно підключити мережевий кабель безпосередньо до комп’ютера / ноутбука і виконати наступні дії (для ОС Windows Vista / 7/8/10):

  • в нижньому правому куті екрану відкрити «Центр управління мережами і загальним доступом»;
  • в меню зліва «Зміни параметрів адаптера»;
  • «Підключення по локальній мережі» правою кнопкою миші «Властивості»;
  • «Протокол інтернету версії 4 (TCP / IPv4)»;
  • «Властивості»;
  • «Отримати IP-адресу автоматично» і «Отримати адресу DNS-сервера автоматично»;
  • зберегти зміни.
Інтернет є, баланс позитивний, але не можу зайти в особистий кабінет. Чому?

У мережі SOHONET підключення «прив’язується» до обладнання абонента і його IP-адресою. 

Причини помилки входу можуть бути наступні:

  • невірно введений логін або пароль;
  • заходячи з роботи, від сусідів, з іншого міста, а також підключившись до мобільного інтернету ви не зможете авторизуватися. Доступ в  особистий кабінет  можливий тільки з адреси фактичного підключення;
  • антивіруси Касперський або Аваст блокують доступ на деякі ресурси, тому їх необхідно тимчасово відключати;
  • вхід блокує запущене VPN-з’єднання (в тому числі браузери Яндекс або Opera);
  • також, причиною може бути переповнений кеш браузера. Очистіть його і обновіть сторінку (для ОС Windows – Ctrl + F5). 

Для перевірки IP-адреси зайдіть на сайт  sohonet.ua . Нижче, на головній сторінці під пунктом «Стан мережі», вказаний IP-адреса з якого ви заходите. 

Як правильно перезавантажити обладнання в будинку / квартирі?

У разі системного збою, часто, досить просто провести повторне підключення до мережі. Але переважна більшість користувачів відразу звертаються в технічну підтримку. Якщо ви хоч раз дзвонили в call-centre, то знаєте – перше, що просить зробити оператор – перезавантажити роутер. І дійсно, на цьому етапі відсіюється дуже багато заявок. 

На задній частині багатьох WiFi-роутерів є кнопка Power або On / Off. Потрібно просто натиснути її і відпустити – цим дією ви вимкніть живлення роутера. Через 1-2 хвилини знову натисніть її і відпустіть для включення. Важливо:  не переплутайте з кнопкою Reset – це повне скидання раніше встановлених налаштувань до заводських. 

Альтернативний спосіб полягає в наступному: для перезавантаження роутера потрібно по дроту знайти його блок живлення в електричну розетку, відключити від мережі на 1-2 хвилини і включити назад. Цей спосіб так само відноситься і до перезавантаження оптичного перетворювача (медіаконвертера). У будинках, де встановлені і роутер, і медіаконвертер перезавантаження  обов’язково  виконувати для обох пристроїв по черзі. 

Після поновлення сигналу рекомендується також перезавантажити і інші пристрої, що використовують ваше інтернет-з’єднання (телефон, планшет, телевізор, приставку).

Я змінив роутер / комп’ютер, тепер не можу підключитися до інтернету. Що робити?

Після зміни комп’ютера, мережевої карти або установки роутера необхідно виконати реєстрацію нового обладнання в мережі SOHONET. Якщо ви самостійно можете внести зміни в налаштування пристрою, зверніться до служби технічної підтримки і оператор продиктує необхідні мережеві настройки. Або ж оператор зможе здійснити реєстрацію з нашого боку, в такому випадку послуга платна і з рахунку списується 2 Юніта (12 грн).

Фінансові

Чому з мого рахунку знялася абонплата за цілий місяць поки я був у від’їзді? Я ж не користувався інтернетом!

Основний принцип тарифікації в SOHONET побудований на системі передоплати. Підключаючись до послуг компанії, абонент зобов’язується оплачувати замовлені послуги в розмірах, порядку і в терміни, встановлені публічним договором ( Оферта п. 5.4.2 ) і відповідно до законодавства. 

Оплата періодичних послуг (тарифний план, оренда виділеної IP-адреси,  антивірусна підтримка  і т. д.) Списується з рахунку абонента в розмірі 100% вартості послуг на початку облікового періоду, незалежно від стану рахунку. Навіть, якщо баланс абонента знаходиться в негативному значенні і фактичне користування послугами мережі не проводиться, вартість періодичних послуг все одно буде зніматися з рахунку 1 раз в обліковий період. Іншими словами, билінгова система не знає, користувалися ви інтернетом чи ні, тому 1 раз в місяць з вашого рахунку списується абонплата згідно з тарифним планом. 

Невикористання послуг абонентом не може бути підставою для несплати абонентської плати, встановленої обраним тарифом ( Оферта п. 4.11 ). 

Якщо ви плануєте довгостроковий від’їзд або тривалу перерву в роботі з Інтернетом (від двох тижнів), ми рекомендуємо вам тимчасово заблокувати рахунок. Послуга заморозки / розморожування становить 1 Юніт (6 грн) за кожну операцію.

Для абонентів, які часто перебувають у відрядженні, ми розробили систему поденних тарифів , які мають тривалість облікового періоду 1 добу і значно зручніше в зверненні при незмінній вартості.

Як змінити мій поточний тарифний план?

Абонент не може змінити поточний активований тарифний план. Однак, існує можливість зміни тарифного плану з наступного облікового періоду. Для цього необхідно надіслати запит на зміну тарифного плану за 2-3 робочих дні до дати зміни облікового періоду. Запит слід відправляти через  статистику абонента в розділі «Повідомлення адміністратору». Форма даного запиту вибирається довільно. Ми рекомендуємо дотримуватися наступного варіанта: «Я, абонент N, хочу змінити тарифний план на NN з початку наступного облікового періоду». Після обробки запиту тарифний план наступного облікового періоду буде змінений адміністратором, про що ви отримаєте відповідне зустрічне повідомлення. Новий тарифний план активується з початком наступного облікового періоду. Вартість послуги зміни тарифного плану на більш дешевий – 5 юнітів (30 грн). Перехід на більш дорогий тариф здійснюється безкоштовно. 

Також є можливість змінити тариф шляхом написання заяви в абонентській приймальні з обов’язковим наданням засвідчує документа.

Я їду у відпустку на 2 місяці і не буду користуватися послугами. Після мого повернення я хочу відновити свою роботу. Як бути?

Якщо ви збираєтеся поїхати у відпустку або тривале відрядження і не плануєте користуватися інтернетом, то нема чого платити за цей час – просто заморозьте рахунок. 

Вам необхідно повідомити адміністрацію мережі про свій від’їзд одним з можливих способів і ми заморозимо ваш рахунок, починаючи з дати наступного облікового періоду. В цьому випадку абонентська плата з вашого рахунку списуватися не буде. По поверненню ви зможете відновити користування послугами в будь-який момент, повторно повідомивши адміністрацію про своє бажання. 

З особистого кабінету послуга заморозки рахунки доступна тільки для подневная тарифних планів, причому безкоштовно, двічі на місяць. Розморожування здійснюється безкоштовно. При необхідності заморожувати рахунок більш ніж два рази на місяць, вартість заморозки складе 1 Юніт (6 грн) за кожну заморозку. 

Абонентам з щомісячними і квартальними тарифними планами необхідно повідомити про необхідність заморозки в службу технічної підтримки або через розділ «Повідомлення адміністратору» в  статистиці абонента . Послуга заморозки / розморожування становить по 1 юніт (6 грн) за кожну. 

У момент розморожування відбувається повне списання коштів за наступний обліковий період (відповідно до обраного тарифного плану та набору додаткових послуг). Переконайтеся, що у вас достатньо коштів на рахунку перед розморожуванням, інакше оплата послуг спишеться в «мінус». 

Максимальний термін заморозки – 3 місяці, якщо після цього періоду ви не розморозити рахунок, то договір на надання послуг телекомунікаційного проекту SOHONET буде розірвано, а виділена лінія демонтована. Якщо заморозити рахунок необхідно на період більше 3-х місяців, обов’язково зв’яжіться з оператором технічної підтримки або абонентської службою.

Я поповнив свій особовий рахунок, але гроші так і не надійшли?

Найчастіше, після поповнення грошові кошти надходять на рахунок користувача протягом декількох хвилин, однак тривалість транзакції може доходити і до доби. 

Так само, якщо ви скористалися послугами терміналу самообслуговування або сайту  easypay.ua , то необхідно упевнитися чи правильно було вказано номер особового рахунку при поповненні. У разі помилкового поповнення на інший номер необхідно звернутися в абонентську приймальню з чеком про оплату і котрі засвідчують документом для оформлення письмової заяви.

Я здійснив поповнення на розрахунковий рахунок компанії. Коли гроші надійдуть на мій особовий рахунок?

Спосіб поповнення за реквізитами компанії передбачений для юридичних осіб, тому що процедура надходження і розпізнавання засобів може відбуватися протягом 3-х робочих банківських днів. 

Якщо все-таки платіж ви вже здійснили і нам не вдалося його розпізнати, то вам необхідно буде підтвердити оплату чеком або платіжним документом. Надати їх ви зможете, звернувшись в абонентську приймальню, або електронним листом на адресу  support@sohonet.ua 

Для фізичних осіб розроблені більш легкі і швидкі способи поповнення. Детально ознайомитися з ними ви можете на сайті в розділі  «Оплата послуг» . 

Увага!  Не використовуйте для поповнення реквізити, зазначені в чеку на оплату через термінал мережі самообслуговування. Ваш ідентифікатор поповнення – це особовий рахунок, що складається з цифр, кількістю від 1 до 5. Номер особового рахунку присвоюється в день підключення і вказується в договорі. Якщо ви забули або втратили даний номер – його завжди можна уточнити в службі технічної підтримки або абонентському відділі після відповідної процедури ідентифікації  (див. П. 4.6) .

Чи надаєте ви які-небудь знижки для абонентів?

Однією з соціальних ініціатив компанії є надання знижки на користування послугами Інтернет  для пільгової категорії  громадян, а саме:

  • інваліди I, II, III груп;
  • дітям-інвалідам;
  • постраждалим від Чорнобильської катастрофи;
  • учасникам бойових дій;
  • багатодітним сім’ям. 

Зверніть увагу! Знижка в розмірі 10 юнітів (60 грн) оформляється за умови, що пільговик є безпосереднім користувачем послуг. Знижка діє тільки на тарифні пакети Play50подневний2023, Play100подневний2023, Play1000подневний2023, Lite 2023 року, Eco50 2023 року, Eco100 2023. Щороку пільговику необхідно підтверджувати свій статус, щоб уникнути користування знижкою іншими особами. Для процедури підтвердження пільги вас заздалегідь сповістить служба абонентського відділу.

Знижка не розповсюджується на пакети Рік Без турбот Play/ Рік Без турбот Eco, Play50Вигідний, Play100Вигідний, Eco50Вигідний, Eco100Вигідний, Стартовий, Соціальний, Утримання лінії та інші акційні тарифи.

Різні

Я хочу створити свій сервер в інтернеті, але у мене не виходить. Чому?

Справа в тому, що багато абонентів телекомунікаційного проекту SOHONET виходять в Інтернет через шлюз з одною IP-адресою. Такий захід дозволяє нам забезпечити більшу безпеку вашої роботи в мережі і захистити від багатьох вірусних атак через Інтернет. Однак, для деяких серверів голосового спілкування, ігрових платформ або для розміщення сервера в Інтернеті у відкритому вигляді, вам, швидше за все, буде потрібна виділена персональна IP-адреса . Це забезпечить вам унікальний IP у всесвітній мережі, але також зробить ваш комп’ютер більш уразливим і доступним для зовнішнього сканування і атак зловмисників.

Замовлення послуги “Виділений IP” проводиться через статистику абонента  в розділі «Повідомлення адміністратору». Вартість послуги 7 Юнітів (42 грн) на місяць + 5 юнітів (30 грн) активація (одноразово).

Хочу ознайомитися зі списком телеканалів, де його можна побачити?

Список наданих телеканалів періодично змінюється. Додаються нові або видаляються канали, які користуються меншою популярністю. У пакеті програм найкращі і рейтингові українські та зарубіжні телеканали, спортивні матчі, розважальні та пізнавальні передачі, а також телеканали для дітей. 

Переглянути актуальний на сьогоднішній день список, можна в спеціалізованому магазині SohoShop (вул. Ал. Невського 57) або ж звернувшись в абонентську приймальню (вул. Ак. Корольова 92а, ліве крило).

У мене зараз проводиться ремонт. Можливо завести ваш кабель зараз, а підключитися потім?

У зв’язку з тим, що заведений кабель займає місце на обладнанні мережі і його обслуговування починається з 1-го дня підключення, тарифікація також включається з дня закладу кабелю в ваш будинок. Компанія пропонує на час ремонту активувати тариф «Утримання лінії». Ця послуга, вартістю 5 юнітів (30 грн) на місяць, гарантує підтримку працездатності вашого з’єднання. Коли ви будете готові до користування інтернетом, необхідно буде звернутися в службу технічної підтримки для переходу на зручний тарифний пакет.

У мене є скарга, хочу поговорити з керівництвом!

Керівництво компанії з особливою відповідальністю ставиться до підбору персоналу, тому у нас працюють кваліфіковані та відповідальні співробітники, які зможуть допомогти вам розібратися в ситуації, що склалася. Якщо ж звернення вимагає більш детального розгляду і уточнення, то співробітник може запропонувати вам написати заяву з докладним описом ситуації. Заява приймається в абонентській приймальні від користувача, на якого оформлено підключення. Відповідь про прийняте рішення надається в термін від 15 до 30 календарних днів.

Я звернувся в службу технічної підтримки / абонентську приймальню, але мені відмовилися надати дані по особовому рахунку. Чому?

Консультування в телефонному режимі, щодо наданих або замовлених абонентом послуг, може здійснюватися тільки після ідентифікації даних облікового запису. Оператор обов’язково уточнить у вас адресу фактичного підключення, номер особового рахунку та ПІБ людини, на якого зареєстрований данне підключення. 

Консультування або прийом заяв в абонентській приймальні може здійснюватися тільки після встановлення особи на підставі документа державного зразка і пред’явлення відповідної довіреності (у випадках, коли від імені абонента діє третя особа).

Поки я дзвонив в техпідтримку, у мене закінчилися гроші на мобільному. Дзвонити вам на міський дуже дорого!

Для зручності наших абонентів служба технічної підтримки має кілька контактних номерів, як міських, так і мобільних операторів:

Вартість дзвінків відповідно до тарифів вашого оператора зв’язку.

У мене є вигідне комерційну пропозицію для вашої компанії. Хотів би обговорити це питання з керівництвом

Для розгляду комерційних пропозицій або відправки резюме здобувача необхідно написати лист на електронну адресу компанії  support@sohonet.ua . Як тільки лист надійде відповідального співробітника – з вами зв’яжуться для подальшого обговорення.