UA
RU
Абонентам

Підтримка

Служба ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ і абонентський відділ готові вирішити будь-яке питання, пов’язане з підключенням, роботою в мережі, налаштуваннями ПЗ, замовленням послуг, включаючи цифрову телефонію і інтернет-телебачення.
Зв’яжiться
Виклик фахівця додому
Телефонуйте нам:
Отримайте консультацію через мессенджери:

Для отримання оперативної інформації про роботу компанії, про новини, акції, повідомлення щодо профілактичних робіт підключайтесь до Telegram-каналу.

Завантажте мобільний додаток SOHONET для управління послугами та особистим рахунком:

Адміністрація мережі постійно моніторить канали, сервиси і якість своїх послуг. Час реагування на виникаючі проблеми в мережі не перевищує декількох секунд, а час усунення найсерйозніших абонентських несправностей займає не більше 1 робочого дня. За статистикою абонентського відділу SOHONET, звернення в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ в 90% випадків пов’язана з несправностями, які виникли на стороні абонента.

Якщо ви відчуваєте труднощі в роботі з комп’ютером, вважаєте, що швидкість доступу не відповідає дійсній, потребуєте допомоги з налаштування системи або програм, ви можете замовити виклик інженера нашої компанії на дім для діагностики несправностей і будь-якої іншої підтримки, пов’язаної з вашим комп’ютером.

Для виклику фахівця зв’яжіться з нами одним з представлених вище способів.

Наша адреса

вул. Академіка Корольова, 92А, 1-й поверх.

Графік роботи
Цілодобово.
Запити на будь-які операції з абонентським рахунком (заморозка / розморожування, зміна тарифного плану, замовлення додаткових послуг та ін.) Встановлюється тільки через тільки за запитом в Особистому кабінеті, мобільному додатку або в особистій бесіді з операторами за телефонами техпідтримки.