UA
RU
Абонентам

Оплата послуг

Оплата послуг SOHONET базується на принципах передплати і передбачає авансове внесення будь-якої суми на абонентський рахунок одним із зручних способів.
Скретч-картою
Visa/MasterCard
Privat/Mono/Sense
Платіжний термінал
Мобільний додаток
Для зручності абонентів, що користуються поденними пакетами введена система прямого поповнення рахунку на довільну суму. Система прямого поповнення використовується паралельно з поповнення рахунку за допомогою ваучерів і організована в термінальній мережі city24 та EasyPay. Пряме поповнення є більш зручним способом оплати послуг, оскільки не вимагає введення коду поповнення картки.
  1. 1Зайдіть в Особистий кабінет. У правому верхньому куті вказано ваш абонентський номер в системі. Випишіть або запам’ятайте його.
  2. 2У терміналах city24, EasyPay знайдіть кнопку SOHONET (розділ «Інтернет») .
  3. 3Виберіть пункт «Пряме поповнення».
  4. 4У полі «номер відділу по роботі в системі» введіть ваш номер з абонентської статистики.
  5. 5Завантажте в термінал потрібну суму з рарахунку 1 юніт = 6 грн. та натисніть «Оплатити». Через кілька хвилин оплата надійде на ваш рахунок. Термінальна комісія за використання сервісу становить від 2% до 5% (залежить від термінальної мережі).
Зверніть увагу на правильність введення абонентського номера. Поповнення рахунку хибного номеру не є підставою для повернення або зміни реквізитів платежу.
При виникненні проблем

При виникненні проблем з терміналами оплати, зв’яжіться зі службою підтримки термінальної мережі:

city24

  • +38 (73) 505-57-57
  • +38 (099) 505-57-57
  • +38 (096) 505-57-57

EasyPay

  • +38 (093) 241-00-31
  • +38 (095) 618-48-34
  • +38 (044) 537-33-74
  • +38 (097) 224-33-22
Картки поповнення бувають номіналом 10, 20 і 50 юнітів. У картці на 20 юнітів 1 юніт (6 грн) надається в подарунок. У картці на 50 юнітів 2 юніта (12 грн) надаються в подарунок. Справжні картки SOHONET продаються тільки в авторизованих пунктах продажу, позначених на цій сторінці.
  1. 1Відкрийте вікно «Особистий кабінет».
  2. 2У вікні введіть ваш «логін» і «пароль» для доступу до статистики («логін» і «пароль» вказано в вашій картці абонента ).
  3. 3Після успішного входу, клацніть на пункті «Вхід в призначену для користувача частину».
  4. 4Клацніть лівою кнопкою мишки на пункті меню «поповнення рахунку».
  5. 5Введіть «номер» картки, а потім, введіть 10 цифр «пін-коду».
Ніколи не купуйте картки поповнення з рук або в місцях, адреси котрих не вказана ​​на цій сторінці.
Адреса пунктів продажу
  • вул. Ал. Невського, 57 – Ломбард “СИНДИКАТ”, в будівлі торгового комплексу «Меркатор».
    Час роботи: з 10:00 до 17:00 без обіду та вихiдних.

  • пр-т. Ак. Глушко, 18/20 – магазин Школярик (на дорiжцi за рестораном “Щастя”).
    Час роботи: з 10:00 до 20:00 без обіду та вихiдних.

Поповнити рахунок кредитною карткою можна, як безпосередньо з Особистого кабінету , так і за допомогою сервісу EasyPay. При поповненні через EasyPay, вам потрібно буде ввести номер свого Особового Рахунку та бажану суму поповнення. Увага! Сервіс EasyPay стягує невелику комісію за обробку транзакції.

company-logo
Номер Рахунку
Сума поповнення, грн

Інструкція по поповненню Рахунку банківською картою через Особистий кабінет
  1. 1Відкрийте «Особистий кабінет».
  2. 2У вікні введіть ваш «логін» і «пароль» для доступу до статистики («логін» і «пароль» вказано у вашій картці абонента ).
  3. 3Після успішного входу, клацніть на пункті «Вхід в призначену для користувача частину».
  4. 4Клацніть лівою кнопкою мишки на пункті меню «поповнення рахунку».
  5. 5Виберіть спосіб «Кредитною картою»
  6. 6Введіть суму поповнення в юнітах (1 юніт дорівнює 6 грн) і натисніть «Перейти до оплати».
  7. 7Заповніть платіжні данні і обов’язково дочекайтеся кінця операції.
Не оновлюйте і не закривайте вікно браузера до повного завершення транзакції!

Пропонуємо спробувати нову зручну функцію автоматичного періодичного поповнення Рахунку за допомогою банківських карт.

Встановивши регулярний платіж з банківської карти, абонент отримує зручну можливість НЕ контролювати стан свого Рахунку, а довірити цю задачу системі платежів і автоматизовано поповнювати рахунок для безперебійного отримання послуг зв’язку. При установці періодичного платежу, банк-емітент, що випустив карту буде щомісяця перераховувати кошти з карти клієнта на рахунок компанії в автоматичному режимі і кошти з’являться на абонентському рахунку миттєво. Зверніть увагу, що дата підписки буде датою щомісячного поповнення і не вплине на індивідуальну для кожного абонента дату початку облікового періоду. Для зручності, ми рекомендуємо установити дату підписки за 2-3 дня до дати облікового періоду.

Важливо! Функція періодичного поповнення рахунку доступна для абонентів з тарифними планами з поденною і помісячною тарифікацією. На тарифах з тримісячним ( “вигідні” тарифи) і річним ( “Рік без турбот”) періодом дії, функція регулярного поповнення Рахунку за передплатою недоступна і не відображається в особистому кабінеті.

Підписатися на послугу можна безкоштовно в особистому кабінеті в розділі “поповнення рахунку”, Вибравши пункт “Кредитною картою”. Автоматичну оплату можна скасувати в будь-який момент з цієї ж сторінки.

Оплата Рахунку по банківськими реквізитами оператора передбачена для юридичних осіб, котрі уклали договір на проведення безготівкової оплати.

Приват24
  1. 1Відкрийте додаток «Privat24».
  2. 2Виберіть меню “Платежі”
  3. 3Виберіть “Інтернет та ТБ”
  4. 4Виберіть “SOHONET (СОХОНЕТ)” із запропонованого списку.
  5. 5Вкажіть номер договору та натисніть «Продовжити».
  6. 6Введіть бажану суму поповнення (від 1 грн) та натисніть «Далі».
  7. 7Підтвердіть оплату.
Монобанк
  1. 1Відкрийте додаток «Monobank».
  2. 2На головному екрані виберіть пункт «Інші платежі».
  3. 3Виберіть «Комунальний платіж».
  4. 4У пошуковому рядку напишіть “Сохонет”.
  5. 5Виберіть “SOHONET (СОХОНЕТ)” із запропонованого списку.
  6. 6Вкажіть номер договору та натисніть «Продовжити».
  7. 7Введіть бажану суму поповнення (від 1 грн) та натисніть «Далі».
  8. 8Підтвердіть оплату.
Sense SuperApp
  1. 1Відкрийте мобільний додаток “Sense SuperApp”.
  2. 2На головному екрані виберіть “Переказ/Платіж”.
  3. 3Перейдіть до розділу «Платежі».
  4. 4У пошуковому рядку напишіть “Сохонет”.
  5. 5Виберіть “SOHONET (СОХОНЕТ)” із запропонованого списку.
  6. 6Виберіть рахунок, з якого буде оплата
  7. 7Вкажіть номер договору та натисніть «Продовжити».
  8. 8Введіть бажану суму поповнення (від 1 грн) та натисніть «Далі».
  9. 9Підтвердіть оплату.

У мобільному додатку SOHONET ви зможете переглядати та керувати своїм особистим кабінетом зі смартфона APPLE або ANDROID.

Функції програми:
  1. 1перегляд даних особистого кабінету;
  2. 2поповнення рахунку за допомогою банківських карток або скретч-карток;
  3. 3надсилання повідомлень для управління тарифним планом;
  4. 4можливість виклику фахівця додому для консультації чи налаштування;
  5. 5перегляд листування з операторами абонентської підтримки;
  6. 6посилання на всі способи зв’язку з компанією, включаючи функцію надіслати повідомлення керівництву;
  7. 7перегляд актуальних новин компанії;
  8. 8розширений поділ допомоги;
  9. 9актуальне інформування про поточні роботи на мережі;
  10. 10старт розширеної програми лояльності виходячи з досягнень;
  11. 11перегляд + управління клієнтськими заявками та зверненнями.

Встановіть програму на ваш смартфон та отримайте доступ до особистого кабінету вашого рахунку в SOHONET за межами мережі.

Посилання на встановлення: