UA
RU
Абонентам

Оплата послуг

Оплата послуг SOHONET базується на принципах передплати і передбачає авансове внесення будь-якої суми на абонентський рахунок одним із зручних способів.
Скретч-картою
Картою Visa/MasterCard
Через платіжний термінал
Через мобільний додаток
Для зручності абонентів, що користуються поденними пакетами введена система прямого поповнення рахунку на довільну суму. Система прямого поповнення використовується паралельно з поповнення рахунку за допомогою ваучерів і організована в термінальній мережі 24Non-Stop, EasyPay та ФК Система. Пряме поповнення є більш зручним способом оплати послуг, оскільки не вимагає введення коду поповнення картки.
  1. 1Зайдіть в Особистий кабінет. У правому верхньому куті вказано ваш абонентський номер в системі. Випишіть або запам’ятайте його.
  2. 2У терміналах 24Non-Stop, EasyPay, ФК СИСТЕМА знайдіть кнопку SOHONET (розділ «Інтернет») .
  3. 3Виберіть пункт «Пряме поповнення».
  4. 4У полі «номер відділу по роботі в системі» введіть ваш номер з абонентської статистики.
  5. 5Завантажте в термінал потрібну суму з рарахунку 1 юніт = 6 грн. та натисніть «Оплатити». Через кілька хвилин оплата надійде на ваш рахунок. Термінальна комісія за використання сервісу становить від 2% до 5% (залежить від термінальної мережі).
Зверніть увагу на правильність введення абонентського номера. Поповнення рахунку хибного номеру не є підставою для повернення або зміни реквізитів платежу.
При виникненні проблем

При виникненні проблем з терміналами оплати, зв’яжіться зі службою підтримки термінальної мережі:

24NonStop

  • +38 (050) 539-31-24
  • +38 (067) 504-76-64
  • +38 (093) 942-28-63

EasyPay

  • +38 (093) 241-00-31
  • +38 (095) 618-48-34
  • +38 (044) 537-33-74
  • +38 (097) 224-33-22

ФК Система

  • +38 (067) 847-05-77
  • +38 (099) 024-18-57

2click

  • +38 (067) 333-21-33
  • +38 (093) 170-13-25
  • +38 (050) 442-21-33
Картки поповнення бувають номіналом 10, 20 і 50 юнітів. У картці на 50 юнітів 2 юніта дається в подарунок. Справжні картки SOHONET продаються тільки в авторизованих пунктах продажу, позначених на цій сторінці.
  1. 1Відкрийте вікно «Особистий кабінет».
  2. 2У вікні введіть ваш «логін» і «пароль» для доступу до статистики («логін» і «пароль» вказано в вашій картці абонента ).
  3. 3Після успішного входу, клацніть на пункті «Вхід в призначену для користувача частину».
  4. 4Клацніть лівою кнопкою мишки на пункті меню «поповнення рахунку».
  5. 5Введіть «номер» картки, а потім, введіть 10 цифр «пін-коду».
Ніколи не купуйте картки поповнення з рук або в місцях, адреси котрих не вказана ​​на цій сторінці.
Адреса пунктів продажу
  • вул. Ал. Невського, 57 – Ломбард “СИНДИКАТ”, в будівлі торгового комплексу «Меркатор».
    Час роботи: з 10:00 до 17:00 без обіду та вихiдних.

  • пр-т. Ак. Глушко, 18/20 – магазин Школярик (на дорiжцi за рестораном “Щастя”).
    Час роботи: з 10:00 до 20:00 без обіду та вихiдних.

Поповнити рахунок кредитною карткою можна, як безпосередньо з Особистого кабінету , так і за допомогою сервісу EasyPay. При поповненні через EasyPay, вам потрібно буде ввести номер свого Особового Рахунку та бажану суму поповнення. Увага! Сервіс EasyPay стягує невелику комісію за обробку транзакції.

company-logo
Номер Рахунку
Сума поповнення, грн

Інструкція по поповненню Рахунку банківською картою через Особистий кабінет
  1. 1Відкрийте «Особистий кабінет».
  2. 2У вікні введіть ваш «логін» і «пароль» для доступу до статистики («логін» і «пароль» вказано у вашій картці абонента ).
  3. 3Після успішного входу, клацніть на пункті «Вхід в призначену для користувача частину».
  4. 4Клацніть лівою кнопкою мишки на пункті меню «поповнення рахунку».
  5. 5Виберіть спосіб «Кредитною картою»
  6. 6Введіть суму поповнення в юнітах (1 юніт дорівнює 6 грн) і натисніть «Перейти до оплати».
  7. 7Заповніть платіжні данні і обов’язково дочекайтеся кінця операції.
Не оновлюйте і не закривайте вікно браузера до повного завершення транзакції!

Пропонуємо спробувати нову зручну функцію автоматичного періодичного поповнення Рахунку за допомогою банківських карт.

Встановивши регулярний платіж з банківської карти, абонент отримує зручну можливість НЕ контролювати стан свого Рахунку, а довірити цю задачу системі платежів і автоматизовано поповнювати рахунок для безперебійного отримання послуг зв’язку. При установці періодичного платежу, банк-емітент, що випустив карту буде щомісяця перераховувати кошти з карти клієнта на рахунок компанії в автоматичному режимі і кошти з’являться на абонентському рахунку миттєво. Зверніть увагу, що дата підписки буде датою щомісячного поповнення і не вплине на індивідуальну для кожного абонента дату початку облікового періоду. Для зручності, ми рекомендуємо установити дату підписки за 2-3 дня до дати облікового періоду.

Важливо! Функція періодичного поповнення рахунку доступна для абонентів з тарифними планами з поденною і помісячною тарифікацією. На тарифах з тримісячним ( “вигідні” тарифи) і річним ( “Рік без турбот”) періодом дії, функція регулярного поповнення Рахунку за передплатою недоступна і не відображається в особистому кабінеті.

Підписатися на послугу можна безкоштовно в особистому кабінеті в розділі “поповнення рахунку”, Вибравши пункт “Кредитною картою”. Автоматичну оплату можна скасувати в будь-який момент з цієї ж сторінки.

Оплата Рахунку по банківськими реквізитами оператора передбачена для юридичних осіб, котрі уклали договір на проведення безготівкової оплати.

У мобільному додатку SOHONET ви зможете переглядати та керувати своїм особистим кабінетом зі смартфона APPLE або ANDROID.

Функції програми:
  1. 1перегляд даних особистого кабінету;
  2. 2поповнення рахунку за допомогою банківських карток або скретч-карток;
  3. 3надсилання повідомлень для управління тарифним планом;
  4. 4можливість виклику фахівця додому для консультації чи налаштування;
  5. 5перегляд листування з операторами абонентської підтримки;
  6. 6посилання на всі способи зв’язку з компанією, включаючи функцію надіслати повідомлення керівництву;
  7. 7перегляд актуальних новин компанії;
  8. 8розширений поділ допомоги;
  9. 9актуальне інформування про поточні роботи на мережі;
  10. 10старт розширеної програми лояльності виходячи з досягнень;
  11. 11перегляд + управління клієнтськими заявками та зверненнями.

Встановіть програму на ваш смартфон та отримайте доступ до особистого кабінету вашого рахунку в SOHONET за межами мережі.

Посилання на встановлення: