Технічна команда підприємства докладає надзвичайних зусиль, щоб відновляти послуги в якомога більшому обсязі. Якщо ваша лінія ще не відновлена, будь ласка надсилайте ваші абонентські дані. Відновлення та підтримка доступу на поодиноких вузлах мережі триває цілодобово.
Також, фахівці відділу системного адміністрування відновили доступ до особистого кабінету через мобільний додаток який доступний в Apple Appstore та Google Play Market. Функціонування додатку відбувається у звичайному режимі, включно з відновленою можливістю поповнення рахунку.
Втім, доступ до послуг все ще є безумовним, незважаючи на наявність чи відсутність коштів на рахунку. Проте, приймаючи до уваги те, що з 31 липня по 5 серпня, абонентські платежі фактично були припинені, компанія вкрай потребує нових надходжень. Просимо абонентів подбати про позитивний стан балансу та поповнити рахунок заздалегідь.
Оскільки всім абонентам надається тимчасовий безоплатний доступ до мережі, адміністрація провайдера SOHONET висловлює прохання відкласти абонентські звернення стосовно змін тарифів, умов контракту та всіх інших питань, що не стосуються повідомлень про аварійну ситуацію, до повідомлення про остаточне усунення наслідків атаки. Дякуємо за розуміння!
Керівництво провайдера SOHONET.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!