Шановні абоненти!
Компанія все ще знаходиться в стані відновлення мережі після російської хакерської атаки. Фахівці SOHONET нажаль ще не встигли налаштувати всі поодинокі вузли мережі, бо цей процес ускладнений необхідністю фізичної присутності на вузлі в кожному випадку.
Заподіяний хакерами масштаб руйнування надзвичайно великий, бо атака торкнулася майже кожного віддаленого вузла. Тому, відновлювальні роботи ускладнені ще й розміром мережі, яка покриває все місто, та додатковою навантаженістю з боку абонентів, хто вимагає негайного повернення всіх послуг, що є наразі фактично неможливим.
Інженери мають інформацію про стан мережі та рухаються згідно розробленого графіку щодня поступово відновлююючи доступ по вузлах. Очікуємо, що цей процес має завершитися повністю вже наступного тижня. Надалі, на повернення чекає сервіс телебачення та інші додаткові сервіси.
Станом на сьогодні 6.08.2023 був відновлений ще один засіб комунікації з технічною підтримкою, через систему повідомлень в мобільному додатку. Робота триває.
Нагадуємо, що повідомити додаткову інформацію про відсутність зʼєднання, якщо ви ще не надавали свої облікові дані, ви можете звернувшись в техпідтримку з уточненням наступної інформації:
1. Абонентськй ID (адреса підключення)
2. Технологія підключення (мідна пара Ethernet чи оптоволокно GPON)
3. Як давно та що саме не працює
Відправити ці дані без необхідності дзвонити можна прямо в мобільному додатку SOHONET, а також в чаті на головній сторінці сайту, та через facebook messenger.
Важливо, що абсолютно всі канали центра підтримки цілодобово працюють та активно опрацьовують звернення абонентів, але у зв’язку з великою кількістю одночасних звернень, запити обробляються довше ніж зазвичай.
Дякуємо абонентам за тривале терпіння та обіцяємо з лишком компенсувати весь час відсутності звʼязку.
Керівництво провайдера SOHONET.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!