Адміністрація телекомунікаційного проекту SOHONET повідомляє про те, що оскільки з 23 березня 2021 року в Одесі оголошується «червоний» рівень епідеміологічної небезпеки, тимчасово призупиняється обслуговування відвідувачів в абонентській приймальні за адресою вул. Ак. Королева, 92А.
SOHONET є соціально відповідальною компанією, дотримується і проводить протиепідемічні заходи з метою попередження поширення пандемії. Проте, в зв’язку з підвищеними вимогами в доступі до послуг інтернету і цифрового телебачення, компанія не зупиняє свою роботу і робить особливі заходи, з метою зменшення ризиків розповсюдження вірусу COVID-19, прикладаючи підвищені зусилля до організації безпеки співробітників і клієнтів.
А саме:
– тимчасове обмеження прийому абонентів в офісі з перекладом обслуговування в онлайн-режим (до офіційного завершення карантину);
– забезпечення співробітників бар’єрними засобами індивідуального захисту (спецодяг, маски, окуляри, рукавички, антисептики);
– організація віддалених і локальних (в відділах, де неможлива віддалена робота) робочих місць згідно з рекомендованими нормами;
– індивідуальна доставка співробітників на об’єкти силами компанії;
– посилена санітарна обробка громадських зон та поверхонь на території підприємства;
– постійне проведення інструктажу по заходам протидії поширення вірусу COVID-19 серед співробітників.
Нагадуємо, що запити в абонентський відділ і технічну підтримку можна здійснювати віддалено і цілодобово. Просимо абонентів дотримуватися карантинних заходів і нагадуємо, що всі питання, пов’язані з абонентським обслуговуванням можна вирішити в віддаленому порядку:
Поповнити рахунок абонента також можна не виходячи з дому: банківською картою прямо з особистого кабінету , через Privat24 або Monobank (вказавши SOHONET в пошуковому полі), а також через мобільний додаток SOHONET в розділі Поповнення рахунку.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!