У зв’язку з ситуацією пандемії COVID-19 в Україні і світі, ми відмовляємося від будь-яких жартів і розіграшів на честь 1 квітня. Але інформуємо, що телекомунікаційний проект SOHONET тепер повноформатно взаємодіє з клієнтами по-українськи. Мобільний додаток, оператори голосової підтримки, чат-боти Telegram і Viber, а тепер і офіційний сайт sohonet.ua говорять державною мовою. В особистому кабінеті українська локалізація з’явиться найближчим часом.
Для перемикання мови на сайті використовуйте кнопку з прапорцем у верхньому правому куті екрану. Мобільний додаток вимагає оновлення до останньої версії з магазину додатків вашого смартфона і перемикання мови в налаштуваннях. А менеджери абонентського обслуговування за замовчуванням звертаються до клієнтів державною мовою. Згідно Закону України про державну мову від 16 січня, українська мова стала основною мовою в сфері надання послуг в Україні.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!