Шановні абоненти!
У зв’язку із запровадженням червоного рівня епідемічної небезпеки в Одеському регіоні співробітники телекомунікаційного проекту SOHONET продовжують забезпечувати клієнтів безперебійними послугами зв’язку та інформатизації в особливому режимі.
Компанія вживає особливих заходів для зменшення ризиків поширення вірусу COVID-19, прикладаючи підвищені зусилля в організації безпеки співробітників і клієнтів.
Вжиті заходи:
Нагадуємо, що абонентські звернення приймаються та обробляються у віддаленому форматі на сайті компанії, в особистому кабінеті, електронною поштою, а також у голосовому меню самообслуговування (кол-центр).
Доводимо до вашої інформації, що робота абонентської приймальні під час дії червоної зони карантину відбувається тільки за попереднім записом за телефонами для уникнення черги.
Будемо вдячні, якщо при відвідуванні приймальні у вас буде сертифікат про вакцинацію від Covid19 або негативний ПРЦ тест (72 години) або довідка від лікаря про перенесену хворобу.
Вдячнi за розуміння.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!