Телекомунікаційний проект SOHONET вітає з Новим Роком та Різдвом Христовим!
Повідомляємо графік роботи компанії у святковий період.
Служба техпідтримки:
Абонентський відділ:
Юридичний відділ, бухгалтерія та відділ продажів:
Будівельно-монтажна ділянка та адміністрація мережі:
В решту днів усі відділи компанії працюють у повному складі з 9:00 до 18:00.
Так само нагадуємо, що запити в абонентський відділ, технічну підтримку можна здійснювати віддалено цілодобово:
З повагою адміністрація SOHONET.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!