Адміністрація телекомунікаційного проекту «SOHONET» вітає клієнтів, співробітників та партнерів компанії з Новорічними та Різдвяними святами!
Нехай у це чарівне свято виконуються всі бажання, нехай ваш будинок наповниться любов’ю, турботою та затишком, а Різдвяна зірка нехай завжди висвітлює життєвий шлях! Бажаємо миру та достатку, міцного здоров’я, радості, благих помислів та справ!
Повідомляємо вам графік роботи компанії у святковий період:
Служба техпідтримки:
• 06.01.22 – стандартний режим роботи.
• 07.01.22 (пт.) та 08.01.22 (сб) – режим чергування;
Абонентський відділ:
• 07.01.22 (пт) – вихідний;
• 08.01.22 (СБ) – режим чергування;
• Інші дні — стандартний режим (з 9:00 до 18:00).
Юридичний відділ, бухгалтерія, відділ продажу:
• 06.01.22 (чт) – скорочений день;
• 07.01.22 (пт) – вихідний день.
Будівельно-монтажна ділянка та адміністрація мережі:
• 06.01.22 (чт) – скорочений робочий день;
• вихідні дні — черговий режим (з 9:00 до 21:00).
В інші дні відділи компанії працюють у графіку 9:00-18:00.
Також нагадуємо, що запити в абонентський відділ, технічну підтримку можна здійснювати віддалено цілодобово:
• через особистий кабінет або мобільний додаток;
• за телефонами техпідтримки (048) 743 25 35; (063) 743 25 35; (095) 743 25 35; (097) 743 25 35;
• за контактними даними центру обслуговування абонентів
Щасливого Різдва!
З повагою адміністрація SOHONET.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!