Південна телекомунікаційна компанія надає населенню послуги першочергового значення, а отже телекомунікаційний проект SOHONET у режимі воєнного часу продовжує роботу згідно з встановленим розкладом.
Наше завдання забезпечувати працездатність критично важливих вузлів, серверів та магістральних ліній мережі у найпростіших умовах та відновлювати можливі пошкодження інфраструктури.
У разі виникнення проблем зв’язку просимо негайно повідомляти контакт-центр компанії.
Крім того, з сьогоднішнього дня компанія тимчасово не припинятиме доступу до послуг зв’язку та телебачення у разі виникнення заборгованості. Всім абонентам, хто не може поповнити рахунок, виставлятиметься тимчасова робота в кредит до стабілізації ситуації в банківсько-розрахунковій системі України.
Переконливе прохання зберігати спокій та не піддаватися на провокації. Технічна підтримка мережі працює для вас у режимі онлайн по телефону та у месенджерах. Співробітники SOHONET у черговому режимі працюють для підтримки надійного цифрового зв’язку та телебачення у абонентів.
Дякуємо співробітникам компанії за самовіддану працю!
Поборемо!
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!