Шановні абоненти!
Підключення енергонезалежного інтернету, який працює навіть без світла, наразі є одним з найактуальніших питань. Інтернет-провайдер SOHONET вдало допомагає вирішувати його вже декілька місяців. Фахівці компанії цілодобово працюють задля забезпечення всіх абонентів якісними безперебійними послугами.
Протягом останнього часу суттєво збільшилась кількість звернень в службу підтримки з приводу заміни медіаконвертерів, оптичних терміналів та інших мережевих пристроїв, які вийшли з ладу через порушення техніки підключення до альтернативних джерел живлення та підвищену напругу в електромережі під час чергового вмикання світла.
Тому, звертаємо увагу, що приєднання домашнього обладнання до повербанків, акумуляторів, генераторів та інших джерел повинно відбуватися лише спеціалістами згідно технічної документації та схеми живлення обладнання.
Радимо захистити мережеву та побутову техніку від перебоїв напруги за допомогою типових джерел безперебійного живлення. По будь яких питаннях ви можете звернутися за консультацією та послугами до технічної служби компанії.
Наголошуємо, що виробники обладнання та провайдер SOHONET не несуть гарантійної відповідальності за пошкодження технічних пристроїв через порушення технології підключення.
Контакти служби технічної підтримки абонентів: https://sohonet.ua/users/support.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!