Шановні абоненти!
Наразі стабілізована роботоздатність більше 80% мережі, де доступ до Інтернет в абонентів вже відновлено. Але без звʼязку залишається деяка частина технічних вузлів та включених від них приватних абонентів та підприємств. Орієнтовний час відновлення 100% мережі – протягом 1-2 діб. Наголошуємо, що робота триває цілодобово!
Наразі, поки що недоступною залишається послуга цифрового телебачення. Доступ до особистого кабінету споживача з поповненням та керуванням рахунком також тимчасово обмежений. В звʼязку з цим, всім абонентам, підключеним за адресами, де відновлювальні роботи вже завершені, доступ надається на відкритій безкоштовній основі до повного завершення робіт.
Про факт завершення технічних робіт, та по обсягам компенсації буде оголошено додатково.
Просимо відноситись до ситуації з порозумінням та за можливістю не створювати надмірне навантаження на команду абонентського відділу. Дякуємо за довіру!
Керівництво провайдера SOHONET.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!