Шановні абоненти!
З причин хакерської атаки телефони контакт-центру тимчасово недоступні.
Будь ласка направляйте запити на обслуговування через систему повідомлень в мобільному додатку SOHONET, або в чат-діалозі знизу головної сторінки сайту. Орієнтовний час відновлення до 8.08.2023 14:00
Сервіс Телебачення також залишається недоступним. Запланований час відновлення до 12.08.2023.
Ліквідація наслідків хакерської атаки на SOHONET ще триває.
Наразі стабілізована роботоздатність більше 90% мережі, де доступ до Інтернет в абонентів вже відновлено. Без звʼязку ще залишається низка поодиноких технічних вузлів та включених від них приватних абонентів та підприємств. Орієнтовний час відновлення 100% мережі – до 12.08.2023. Наголошуємо, що робота триває цілодобово!
Доступ до особистого кабінету по керуванню та поповненню рахунку відновлено.
Про факт завершення технічних робіт, та по обсягу компенсації буде оголошено додатково.
Просимо відноситись до ситуації з порозумінням та за можливістю не створювати надмірне навантаження на команду абонентського відділу. Дякуємо за довіру!
Керівництво провайдера SOHONET.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!