UA
RU
Компанія
Новини
2 червня 2020, 15:24
Графік роботи компанії

У зв’язку з пом’якшенням протиепідемічних карантинних заходів SOHONET встановлює новий графік обслуговування абонентів в приймальні за адресою вул. Ак. Королева, 92а: 

  • понеділок – субота з 9:00 до 18:00 ;
  • вихідний неділя.

При відвідуванні приймальні просимо дотримуватися профілактичні карантинні заходи і використовувати засоби індивідуального захисту.

Технічна підтримка повертається в графік роботи в звичайному режимі з 9:00 до 24:00 .

Адміністрація телекомунікаційного проекту SOHONET вітає співробітників та абонентів компанії з Днем Святої Трійці і доводить до відома абонентів графік роботи компанії в святкові дні:

6 (сб), 7 (нд), 8 (пн) Червень 2020 року – вихідні дні у юридичного відділу, бухгалтерії і відділу продажів.
Будівельно-монтажна дільниця в зазначені дні працює в черговому режимі з 9:00 до 21:00 .
Технічна підтримка працює з 9:00 до 22:00 .
Абонентський відділ 8 червня працює в черговому режимі з 9:00 до 18:00 .

Абонентська приймальня 7 (нд), 8 (пн) Червень 2020 роки не працює.

Також, нагадуємо, що запити в абонентську підтримку можна зробити віддалено: через особистий кабінет в будь-який час доби або по телефону:

  • 048-743-25-35;
  • 095-743-25-35;
  • 097-743-25-35;
  • 063-743-25-35.