Шановні абоненти!
У зв’язку з несприятливими погодними умовами 27 і 28 січня, деякі лінії зв’язку в кварталах приватної забудови були пошкоджені впали гілками і опорами еолектропередач. Крім того, деякі комутаційні вузли мережі в багатоквартирних будинках також стали схильні до аварійних відключень електроживлення РЕЗ, що будучи форс-мажорними обставинами, призвело до перебоїв в доступі до послуг по значній кількості адрес підключення абонентів в Одесі. В даний час співробітники компанії в сприянні з міськими службами продовжують відновлювальні роботи за наступними адресами і вулицях:
Якщо ваша виділена абонентська лінія була пошкоджена внаслідок наслідків стихії, просимо звернутися в контакт-центр компанії і залишити заявку на усунення несправності.
Приносимо вибачення за можливі незручності!
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!