UA
RU
Компанія
Новини
28 серпня 2023, 17:31
Пояснення щодо тарифікації послуг

Шановні абоненти!

31 липня 2023 року телекомунікаційна мережа та інформаційні ресурси інтернет-провайдера SOHONET зазнали масштабної хакерської атаки. За даним фактом здійснюється досудове розслідування у кримінальному провадженні №12023162480001058 за ознаками ч.3 ст. 361 КК України, а ТОВ «Південна телекомунікаційна компанія» визнано стороною,  потерпілою від злочину.

Зазначена кібератака призвела до збоїв систем прийому платежів та тарифікації електронних комунікаційних послуг, позбавивши абонентів можливості своєчасно вносити авансові платежі.

За таких обставин компанією було прийняте рішення надавати електронні комунікаційні послуги незалежно від стану балансу на особовому рахунку, з можливістю здійснення подальшої післяплати.

25 серпня 2023 року відновила свою роботу система тарифікації послуг, в результаті чого з особистих рахунків абонентів відбулось списання грошових коштів за період з 31.07.2023р. по 24.08.2023 р. починаючи з першого дня наступного за початком облікового періоду.

Для подальшого користування послугами просимо вас поповнити особовий рахунок на суму,  яка  дорівнює вартості послуг за період з 31.07.2023 р. по 24.08.2023 р. та авансового платежу згідно з обраним Вами тарифним планом.

У випадку виникнення питань стосовно тарифікації просимо звертатись до абонентського відділу за телефонами (048) 743-25-35; (048)705-49-99;  (048)772-59-56; (0482)390-403; (097) 743-25-35; (095)743-25-35; (063) 743-25-35, за електронною поштою: support@sohonet.ua, у мобільному додатку або у месенджері FaceBook.

Дякуємо за розуміння та підтримку!

З повагою,

інтернет-провайдер SOHONET.