У зв’язку з пом’якшенням протиепідемічних карантинних заходів SOHONET встановлює новий графік обслуговування абонентів в приймальні за адресою вул. Ак. Королева, 92а:
При відвідуванні приймальні просимо дотримуватися профілактичні карантинні заходи і використовувати засоби індивідуального захисту.
Технічна підтримка повертається в графік роботи в звичайному режимі з 9:00 до 24:00 .
Адміністрація телекомунікаційного проекту SOHONET вітає співробітників та абонентів компанії з Днем Святої Трійці і доводить до відома абонентів графік роботи компанії в святкові дні:
6 (сб), 7 (нд), 8 (пн) Червень 2020 року – вихідні дні у юридичного відділу, бухгалтерії і відділу продажів.
Будівельно-монтажна дільниця в зазначені дні працює в черговому режимі з 9:00 до 21:00 .
Технічна підтримка працює з 9:00 до 22:00 .
Абонентський відділ 8 червня працює в черговому режимі з 9:00 до 18:00 .
Абонентська приймальня 7 (нд), 8 (пн) Червень 2020 роки не працює.
Також, нагадуємо, що запити в абонентську підтримку можна зробити віддалено: через особистий кабінет в будь-який час доби або по телефону:
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!