Служба абонентської підтримки розширює способи зв’язку і пропонує абонентам скористатися новою системою повідомлень Facebook Messenger прямо на сайті компанії. Тепер на головній сторінці сайту в правому нижньому кутку ви можете знайти кнопку швидкого запуску онлайн-чату і спілкуватися з оператором використовуючи для авторизації свій аккаунт Facebook. Це дає можливість задати питання на підтримку і переглядати історію листування. Передбачено також і гостьовий доступ, однак без збереження історії спілкування.
Зверніть увагу! Кнопка може не відображатися на сайті через встановлених в браузері блокувальників реклами (adblocker, adguard і інші). В такому випадку, скористатися новим способом зв’язку можна за прямим посиланням для відкриття окремого вікна чату в браузері http://m.me/sohonet.ua
Запуск нового способу зв’язку з техподдержкой – це частина загальної модернізації омніканального центру обробки абонентських запитів SOHONET MANAGER, в який вже входить новий мобільний додаток з доступом в чат особистого кабінету. У тестовому режимі працюють канали в Viber і Telegram, які в найближчому майбутньому теж отримають функцію зворотного зв’язку.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!