UA
RU
Компанія
Новини
4 грудня 2020, 15:47
Техпідтримка в Messenger

Служба абонентської підтримки розширює способи зв’язку і пропонує абонентам скористатися новою системою повідомлень Facebook Messenger прямо на сайті компанії. Тепер на головній сторінці сайту в правому нижньому кутку ви можете знайти кнопку швидкого запуску онлайн-чату і спілкуватися з оператором використовуючи для авторизації свій аккаунт Facebook. Це дає можливість задати питання на підтримку і переглядати історію листування. Передбачено також і гостьовий доступ, однак без збереження історії спілкування.

Зверніть увагу! Кнопка може не відображатися на сайті через встановлених в браузері блокувальників реклами (adblocker, adguard і інші). В такому випадку, скористатися новим способом зв’язку можна за прямим посиланням для відкриття окремого вікна чату в браузері  http://m.me/sohonet.ua

Запуск нового способу зв’язку з техподдержкой – це частина загальної модернізації омніканального центру обробки абонентських запитів SOHONET MANAGER, в який вже входить  новий мобільний додаток  з доступом в чат особистого кабінету. У тестовому режимі працюють канали в Viber і Telegram, які в найближчому майбутньому теж отримають функцію зворотного зв’язку.