Вже кілька місяців абоненти SOHONET успішно тестують єдину систему технічної і адміністративної підтримки, яку надають менеджери компанії за допомогою цифрових каналів зв’язку, чатів, сервісів миттєвих повідомлень і ботів-помічників.
Сучасні технології дозволяють освоювати нові засоби комунікації, завдяки який ми можемо надавати абонентам більше можливостей зв’язку з менеджерами, а також для автономного управління послугами.
Інформаційна база підтримки абонентів (постійно поповнюється).
VIBER-bot (допомога + система зв’язку з оператором).
TELEGRAM-bot (допомога + система зв’язку з оператором).
ПОВІДОМЛЕННЯ FACEBOOK + ІНСТРАГРАМ Прямий .
ANDROID Додаток (з доступом в чат особистого кабінету).
IPHONE Додаток (з доступом в чат особистого кабінету).
ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ (працює тільки з домашнього підключення).
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!