UA
RU
Компанія
Новини
1 червня 2021, 15:16
Єдиний центр онлайн-обслуговування

Вже кілька місяців абоненти SOHONET успішно тестують єдину систему технічної і адміністративної підтримки, яку надають менеджери компанії за допомогою цифрових каналів зв’язку, чатів, сервісів миттєвих повідомлень і ботів-помічників.

Сучасні технології дозволяють освоювати нові засоби комунікації, завдяки який ми можемо надавати абонентам більше можливостей зв’язку з менеджерами, а також для автономного управління послугами.

Інформаційна база підтримки абонентів (постійно поповнюється).

VIBER-bot (допомога + система зв’язку з оператором).

TELEGRAM-bot (допомога + система зв’язку з оператором).

ПОВІДОМЛЕННЯ FACEBOOK + ІНСТРАГРАМ Прямий .

ANDROID Додаток (з доступом в чат особистого кабінету).

IPHONE Додаток (з доступом в чат особистого кабінету).

ОСОБИСТИЙ КАБІНЕТ (працює тільки з домашнього підключення).