Шановні абоненти!
З причин хакерської атаки телефони контакт-центру тимчасово недоступні.
Будь ласка направляйте запити на обслуговування через систему повідомлень в мобільному додатку SOHONET, або в чат-діалозі знизу головної сторінки сайту. Орієнтовний час відновлення до 8.08.2023 14:00
Сервіс Телебачення також залишається недоступним. Запланований час відновлення до 12.08.2023.
Ліквідація наслідків хакерської атаки на SOHONET ще триває.
Наразі стабілізована роботоздатність більше 90% мережі, де доступ до Інтернет в абонентів вже відновлено. Без звʼязку ще залишається низка поодиноких технічних вузлів та включених від них приватних абонентів та підприємств. Орієнтовний час відновлення 100% мережі – до 12.08.2023. Наголошуємо, що робота триває цілодобово!
Доступ до особистого кабінету по керуванню та поповненню рахунку відновлено.
Про факт завершення технічних робіт, та по обсягу компенсації буде оголошено додатково.
Просимо відноситись до ситуації з порозумінням та за можливістю не створювати надмірне навантаження на команду абонентського відділу. Дякуємо за довіру!
Керівництво провайдера SOHONET.
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до всесвітньої мережі інтернет за допомогою високошвидкістної оптоволоконної або мідної Лінії з технологіями FTTB, FTTH і PON. Це швидко, просто і надійно!