Шановні абоненти!
У зв’язку із запровадженням червоного рівня епідемічної небезпеки в Одеському регіоні співробітники телекомунікаційного проекту SOHONET продовжують забезпечувати клієнтів безперебійними послугами зв’язку та інформатизації в особливому режимі.
Компанія вживає особливих заходів для зменшення ризиків поширення вірусу COVID-19, прикладаючи підвищені зусилля в організації безпеки співробітників і клієнтів.
Вжиті заходи:
Нагадуємо, що абонентські звернення приймаються та обробляються у віддаленому форматі на сайті компанії, в особистому кабінеті, електронною поштою, а також у голосовому меню самообслуговування (кол-центр).
Доводимо до вашої інформації, що робота абонентської приймальні під час дії червоної зони карантину відбувається тільки за попереднім записом за телефонами для уникнення черги.
Будемо вдячні, якщо при відвідуванні приймальні у вас буде сертифікат про вакцинацію від Covid19 або негативний ПРЦ тест (72 години) або довідка від лікаря про перенесену хворобу.
Вдячнi за розуміння.
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!