Шановні абоненти!
Триває відновлення після хакерської атаки.
Кожного дня фахівці технічного відділу компанії обʼїзжають десятки вузлів та підіймають решту виведених росіянами з ладу комутаційних точок провайдера. Лишилось дуже небагато часу, і всі 100% мережі будуть відновлені.
Окремі локальні адреси ще потребують відновлення. Зараз ми фіксуємо кожне звернення по відсутності звʼязку. Якщо його ще нема, ви можете надіслати свої дані оператору через мобільний додаток SOHONET.
Працездатність телефонного серверу кол-центру, який також постраждав від дій зловмисників, відновлена. Втім, просимо до завершення технічних робіт, не створювати додаткову навантаженість на абонентський відділ.
Системні адміністратори налагоджують нові сервери та сервіси, щоб забезпечити доступом всіх абонентів без виключення. Правоохоронні органи кібер-поліції внесли справу в Єдиний реєстр досудових розслідувань та здійснюють документування матеріалів і вивчення збереженої технічної інформації по атаці.
Сервіс телебачення (Bonus-TV) ще наразі не відновлений. Очікуємо побачити канали з 13.08.2023. Доступ до особистого кабінету працює через додаток.
Нагадуємо, що в компанії триває умовно безоплатний період користування. Тому вся тарифікація згідно компенсації буде здійснена по закінченню цього періоду.
Керівництво провайдера SOHONET.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!