Для отримання оперативної інформації про роботу компанії, про новини, акції, повідомлення щодо профілактичних робіт підключайтесь до Telegram-каналу.
Адміністрація мережі постійно моніторить канали, сервиси і якість своїх послуг. Час реагування на виникаючі проблеми в мережі не перевищує декількох секунд, а час усунення найсерйозніших абонентських несправностей займає не більше 1 робочого дня. За статистикою абонентського відділу SOHONET, звернення в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ в 90% випадків пов’язана з несправностями, які виникли на стороні абонента.
Якщо ви відчуваєте труднощі в роботі з комп’ютером, вважаєте, що швидкість доступу не відповідає дійсній, потребуєте допомоги з налаштування системи або програм, ви можете замовити виклик інженера нашої компанії на дім для діагностики несправностей і будь-якої іншої підтримки, пов’язаної з вашим комп’ютером.
Для виклику фахівця зв’яжіться з нами одним з представлених вище способів.
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!