Шановні абоненти! У зв’язку з пошкодженням магістральної лінії третіми особами, зараз може бути відсутній доступ до мережі інтернет та ТБ у частини клієнтів за адресами:
1й. пров. Амундсена
2й пров. Амундсена
3й пров. Амундсена
вул. Дача Ковалевського
Орієнтовний час відновлення послуги – 08.05.25 до 20:00. Наші інженери роблять все можливе, щоб максимально швидко усунути наслідки та відновити доступ до надання послуг.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!