Шановні абоненти!
Сьогодні, 13.03 близько 2:10 ночі невідомими особами було вироблено пошкодження кабельної інфраструктури компанії.
В даний момент не маєте доступу до мережі Інтернет у абонентів за вказаними адресами:
Ремонтна бригада вже виїхала на усунення пошкодження.
Орієнтовний час відновлення послуг – 14:00
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!