Шановні абоненти!
20.08.21 02:00 – 3:00 заплановані технічні роботи на серверної майданчику провайдера. У період проведення робіт, абоненти проживають в мкр. Райдужний, можуть спостерігати короткочасні переривання або відсутність доступу до мережі інтернет. Якщо послуга НЕ відновилася, прохання перезавантажити клієнтське обладнання.
Приносимо вибачення за можливі незручності!
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!