Шановнi абоненти!
Інформуємо Вас про те, що з 23:00 4.10.2023 до 03:00 5.10.2023 будуть проводитися планові технічні роботи. У цьому періоді можливі ТИМЧАСОВІ труднощі з прийомом платежів. Помилка, що відображатиметься клієнтам: “Помилка оплати, спробуйте пізніше…”
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою команда SOHONET
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!