Ліквідація наслідків хакерської атаки на SOHONET ще триває.
Сервіс Телебачення доступний у тестовому режимi.
Станом на сьогодні доступ до інтернету має бути відновлений у всіх абонентів мережі. Якщо доступ до інтернету за вашою адресою ще не відновився, будь ласка надайте облікові дані оператору підтримки через мобільний додаток SOHONET для створення заявки на обслуговування.
Доступ до особистого кабінету по керуванню та поповненню рахунку відновлено. Особистий кабінет доступний через додаток. Про факт завершення технічних робіт, та по обсягу компенсації буде оголошено додатково.
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!