Шановнi абоненти!
Інформуємо Вас про те, що 20.02.2024 з 23:59 до 21.02.2024 02:00 будуть проводитися технічні роботи. На час технічних робіт можливе часткове просідання по прийому платежів. Помилка, що буде відображатися: “Помилка оплати, спробуйте пізніше…” Приносимо вибачення за тимчасові незручності.
З повагою команда SOHONET
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!