Я проживаю в багатоквартирному будинку і хочу підключити інтернет. Які у вас умови?
Очікується
Уточнюйте ціну у оператора.
Багатоквартирні будинки підключені до мережі SOHONET декількома технологіями. У службі технічної підтримки можна уточнити, яке саме підключення присутній у вашому домі.
Т ехнологія FTTH (Fiber to the Home) або PON (Passive Optical Network) – підключення по оптичному кабелю. Детально ознайомитися з ними можна в розділі «Технології» .
Умови підключення багатоквартирних будинків по оптиці:
Всі супутні послуги та обладнання, яке ви замовляєте в день підключення (настройка / установка роутера, приставки, додатки на SMART TV) оплачуються вами за фактом в день підключення. Важливо: при собі необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код.
Основні умови договору на 12 місяців:
- підключитися до річного тарифного плану та внести оплату в розмірі 100% передоплати;
- сумлінно і дбайливо поводитися з наданим медіаконвертер;
- сумлінно користуватися наданими послугами, не порушуючи умови Договору;
- самостійно в Особистому кабінеті Абонента неактивовані «призупинення послуги» та інші акційні пропозиції.
У разі невиконання умов Договору:
- якщо Абонент раніше, ніж через 12 місяців вирішить розірвати договір або не виконає зобов’язання по оплаті послуг, то він повинен відшкодувати Оператору вартість переданого медіаконвертера;
- грошові кошти, які були внесені Абонентом в якості оплати річного тарифного плану, Абоненту не повертаються, оскільки будуть зараховані в якості компенсації упущеної вигоди Оператора (щоб покрити витрати Оператора, витрачені на підключення Абонента);
- до Абоненту можуть бути застосовані штрафні санкції: пеня (якщо Абонент прострочив оплату); штраф (якщо Абонент не виконує свої зобов’язання за Договором).
Основні умови договору на 2 роки:
- внести аванс, встановлений Оператором для обраного тарифного плану та регулярно оплачувати послуги згідно з умовами тарифного плану;
- сумлінно і дбайливо поводитися з наданим медіаконвертер;
- сумлінно користуватися наданими послугами, не порушуючи умов Договору;
- в термін і в повному обсязі вносити оплату за обраним тарифним планом;
- самостійно в Особистому кабінеті Абонента неактивовані «призупинення послуги» та інші акційні пропозиції.
У разі невиконання умов Договору:
- якщо Абонент раніше, ніж через 2 роки вирішить розірвати договір, то він повинен відшкодувати Оператору вартість переданого медіаконвертера і оплатити вартість тарифного плану за два роки, з вирахуванням вже оплаченої Абонентом частини (для покриття витрат Оператора, витрачених на підключення Абонента;
- до Абоненту можуть бути застосовані штрафні санкції: пеня (якщо Абонент прострочив оплату); штраф (якщо Абонент не виконує свої зобов’язання за Договором).
Якщо до підключення ви бажаєте отримати консультацію майстра на місці (для уточнення будь-яких питань, пов’язаних з прокладанням кабелю або встановленням обладнання), можемо запропонувати послугу «Технічна консультація». Вартість послуги складає 100 грн.
Терміни підключення від 1 до 3 тижнів (уточнюйте в службі технічної підтримки або абонентському відділі).