Інтернет є, баланс позитивний, але не можу зайти в особистий кабінет. Чому?
Очікується
Уточнюйте ціну у оператора.
У мережі SOHONET підключення «прив’язується» до обладнання абонента і його IP-адресою.
Причини помилки входу можуть бути наступні:
- невірно введений логін або пароль;
- заходячи з роботи, від сусідів, з іншого міста, а також підключившись до мобільного інтернету ви не зможете авторизуватися. Доступ в особистий кабінет можливий тільки з адреси фактичного підключення;
- антивіруси Касперський або Аваст блокують доступ на деякі ресурси, тому їх необхідно тимчасово відключати;
- вхід блокує запущене VPN-з’єднання (в тому числі браузери Яндекс або Opera);
- також, причиною може бути переповнений кеш браузера. Очистіть його і обновіть сторінку (для ОС Windows – Ctrl + F5).
Для перевірки IP-адреси зайдіть на сайт sohonet.ua . Нижче, на головній сторінці під пунктом «Стан мережі», вказаний IP-адреса з якого ви заходите. ¶