У мережі SOHONET підключення «прив’язується» до обладнання абонента і його IP-адресою.
Причини помилки входу можуть бути наступні:
Для перевірки IP-адреси зайдіть на сайт sohonet.ua . Нижче, на головній сторінці під пунктом «Стан мережі», вказаний IP-адреса з якого ви заходите. ¶
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!