Відділ системного адміністрування повідомляє, що в рамках апаратно-програмної модернізації мережі тривають технічні роботи.
Суть робіт полягає в поступовому плановому програмному перенесення абонентів на новий функціональний і більш продуктивне обладнання внутрішньої і зовнішньої маршрутизації трафіку з метою підвищення швидкодії і відмовостійкості.
За фактом проведення перенесення абонента на нове станційне встаткування, у разі встановлених вручну налаштуваннях IP і DNS на клієнтських пристроях (роутери, комп’ютерні пристрої) можуть бути відсутні послуг зв’язку.
Для відновлення послуги метод отримання налаштувань необхідно виставити в автоматичному режимі і перезавантажити все клієнтське обладнання для підняття нової сесії з’єднання.
Відзначимо, що дані технічні роботи пов’язані з модернізацією мережевих протоколів і обладнання, і націлені на безперервне поліпшення якості і стабільності послуг, що надаються компанії.
У разі відсутності зв’язку, для отримання консультацій про роботи і інших питаннях Ви можете звернутися за телефонами технічної підтримки: (048) 743 25 35; (095) 743 25 35; (097) 743 25 35; (063) 743 25 35.
А також до Єдиного Центру онлайн-обслуговування абонентів Компанії.
Приносимо вибачення за можливі незручності.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!