Шановні абоненти! Доводимо до вашого відома, що у нас діє єдиний центр звернень абонентів. Просимо наших клієнтів, у разі виникнення питань, звертатися за альтернативними джерелами зв'язку. Для зручності наших клієнтів, доступні повідомлення через особистий кабінет/мобільний додаток SOHONET та ботів Viber та телеграм. https://sohonet.ua/ru/edinyj-czentr-onlajn-obsluzhivaniya/ Просимо вибачення за можливі незручності.
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!