Шановні абоненти!
У зв’язку з пошкодженням магістральної лінії може бути відсутній доступ до мережі інтернет і ТБ за адресами:
вул. Корольова 94
вул. Корольова 88
вул. Вильямса 66б
вул. Вильямса 66а
вул. Вильямса 70
вул. Вильямса 72/1
вул. Вильямса 74
вул. Вильямса 74/1
Орієнтовний час відновлення послуги – 30.06.23 о 12:00. Наші інженери зроблять все можливе, щоб максимально швидко усунути наслідки та відновити доступ до надання послуг Інтернет та Телебачення.
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!