Приглашаем менеджера / оператора / инженера в отдел абонентского обслуживания. Соискатель — с высшим или средне-специальным образованием. Вакансия: Менеджер контакт-центра обслуживания клиентов (абонентов) — менеджер-аналитик-консультант.
Функциональные обязанности:
Миссия компании:
Обязательные компетенции:
Предпочтение отдается специалистам с опытом работы в телекоммуникационной или аналогичной сфере.
Мы предлагаем:
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!