UA
RU
Магазин

Фінансові

Я їду у відпустку на 2 місяці і не буду користуватися послугами. Після мого повернення я хочу відновити свою роботу. Як бути?

Уточнюйте ціну у оператора.

Якщо ви збираєтеся поїхати у відпустку або тривале відрядження і не плануєте користуватися інтернетом, то нема чого платити за цей час – просто заморозьте рахунок. 

Вам необхідно повідомити адміністрацію мережі про свій від’їзд одним з можливих способів і ми заморозимо ваш рахунок, починаючи з дати наступного облікового періоду. В цьому випадку абонентська плата з вашого рахунку списуватися не буде. По поверненню ви зможете відновити користування послугами в будь-який момент, повторно повідомивши адміністрацію про своє бажання. 

З особистого кабінету послуга заморозки рахунки доступна тільки для подневная тарифних планів, причому безкоштовно, двічі на місяць. Розморожування здійснюється безкоштовно. При необхідності заморожувати рахунок більш ніж два рази на місяць, вартість заморозки складе 1 Юніт (6 грн) за кожну заморозку. 

Абонентам з щомісячними і квартальними тарифними планами необхідно повідомити про необхідність заморозки в службу технічної підтримки або через розділ «Повідомлення адміністратору» в  статистиці абонента . Послуга заморозки / розморожування становить по 1 юніт (6 грн) за кожну. 

У момент розморожування відбувається повне списання коштів за наступний обліковий період (відповідно до обраного тарифного плану та набору додаткових послуг). Переконайтеся, що у вас достатньо коштів на рахунку перед розморожуванням, інакше оплата послуг спишеться в «мінус». 

Максимальний термін заморозки – 3 місяці, якщо після цього періоду ви не розморозити рахунок, то договір на надання послуг телекомунікаційного проекту SOHONET буде розірвано, а виділена лінія демонтована. Якщо заморозити рахунок необхідно на період більше 3-х місяців, обов’язково зв’яжіться з оператором технічної підтримки або абонентської службою.