Основний принцип тарифікації в SOHONET побудований на системі передоплати. Підключаючись до послуг компанії, абонент зобов’язується оплачувати замовлені послуги в розмірах, порядку і в терміни, встановлені публічним договором ( Оферта п. 5.4.2 ) і відповідно до законодавства.
Оплата періодичних послуг (тарифний план, оренда виділеної IP-адреси, антивірусна підтримка і т. д.) Списується з рахунку абонента в розмірі 100% вартості послуг на початку облікового періоду, незалежно від стану рахунку. Навіть, якщо баланс абонента знаходиться в негативному значенні і фактичне користування послугами мережі не проводиться, вартість періодичних послуг все одно буде зніматися з рахунку 1 раз в обліковий період. Іншими словами, билінгова система не знає, користувалися ви інтернетом чи ні, тому 1 раз в місяць з вашого рахунку списується абонплата згідно з тарифним планом.
Невикористання послуг абонентом не може бути підставою для несплати абонентської плати, встановленої обраним тарифом ( Оферта п. 4.11 ).
Якщо ви плануєте довгостроковий від’їзд або тривалу перерву в роботі з Інтернетом (від двох тижнів), ми рекомендуємо вам тимчасово заблокувати рахунок. Послуга заморозки / розморожування становить 1 Юніт (6 грн) за кожну операцію.
Для абонентів, які часто перебувають у відрядженні, ми розробили систему поденних тарифів , які мають тривалість облікового періоду 1 добу і значно зручніше в зверненні при незмінній вартості.
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!