UA
RU
Магазин

Фінансові

Чому з мого рахунку знялася абонплата за цілий місяць поки я був у від’їзді? Я ж не користувався інтернетом!

Уточнюйте ціну у оператора.

Основний принцип тарифікації в SOHONET побудований на системі передоплати. Підключаючись до послуг компанії, абонент зобов’язується оплачувати замовлені послуги в розмірах, порядку і в терміни, встановлені публічним договором ( Оферта п. 5.4.2 ) і відповідно до законодавства. 

Оплата періодичних послуг (тарифний план, оренда виділеної IP-адреси,  антивірусна підтримка  і т. д.) Списується з рахунку абонента в розмірі 100% вартості послуг на початку облікового періоду, незалежно від стану рахунку. Навіть, якщо баланс абонента знаходиться в негативному значенні і фактичне користування послугами мережі не проводиться, вартість періодичних послуг все одно буде зніматися з рахунку 1 раз в обліковий період. Іншими словами, билінгова система не знає, користувалися ви інтернетом чи ні, тому 1 раз в місяць з вашого рахунку списується абонплата згідно з тарифним планом. 

Невикористання послуг абонентом не може бути підставою для несплати абонентської плати, встановленої обраним тарифом ( Оферта п. 4.11 ). 

Якщо ви плануєте довгостроковий від’їзд або тривалу перерву в роботі з Інтернетом (від двох тижнів), ми рекомендуємо вам тимчасово заблокувати рахунок. Послуга заморозки / розморожування становить 1 Юніт (6 грн) за кожну операцію.

Для абонентів, які часто перебувають у відрядженні, ми розробили систему поденних тарифів , які мають тривалість облікового періоду 1 добу і значно зручніше в зверненні при незмінній вартості.