UA
RU
Магазин

Підключення

Я проживаю в приватному секторі і хочу підключити інтернет. Які у вас умови?

Уточнюйте ціну у оператора.

Будинки приватного сектора підключаються за допомогою оптичного кабелю. Волоконно-оптична лінія зв’язку (ВОЛЗ) дозволяє передавати цифрові дані будь-якого формату з незрівнянно вищими показниками швидкості і надійності в порівнянні з мідним кабелем. ВОЛЗ несприйнятлива до електромагнітного і радіоактивного випромінювання, а також до температурних коливань, має невисокий коефіцієнтом загасання сигналу. Компанія використовує 2 технології підключення: FTTH (Fiber to the Home) і PON (Passive Optical Network). Детально ознайомитися з ними можна в розділі  «Технології» . 

Існує 3 види підключень для приватного сектора:

  • підключення 1 грн + кабель (25 м) 500 грн + оптичний термінал 999 грн + компенсація експлуатаційних витрат (приватний сектор) 24 грн / міс +  тариф на 1 місяць  – договір оферта;
  • підключення 1 грн + кабель (25 м) 500 грн + оптичний термінал по акції 1 грн +  тариф «Рік без турбот»  576 юнітів (3456 грн) + компенсація експлуатаційних витрат (приватний сектор) 288 грн / рік – юридичний договір на 1 рік;
  • підключення 1 грн + кабель (25 м) 500 грн + оптичний термінал по акції 1 грн + компенсація експлуатаційних витрат (приватний сектор) 24 грн / міс +  тариф на 1 місяць  – юридичний договір на 2 роки. 

У разі юридичного договору медіаконвертер є власністю компанії до закінчення терміну дії договору, далі він переходить у власність абонента. Всі супутні послуги та обладнання, яке ви замовляєте в день підключення (настройка / установка роутера, приставки, додатки на SMART TV) оплачуються вами за фактом в день підключення. Важливо:  при собі необхідно мати паспорт та ідентифікаційний код. 

Основні умови договору на 12 місяців:

  • підключитися до річного тарифного плану та внести оплату в розмірі 100% передоплати;
  • сумлінно і дбайливо поводитися з наданим медіаконвертер;
  • сумлінно користуватися наданими послугами, не порушуючи умови Договору;
  • самостійно в Особистому кабінеті Абонента неактивовані «призупинення послуги» та інші акційні пропозиції. 

У разі невиконання умов Договору:

  • якщо Абонент раніше, ніж через 12 місяців вирішить розірвати договір або не виконає зобов’язання по оплаті послуг, то він повинен відшкодувати Оператору вартість переданого медіаконвертера;
  • грошові кошти, які були внесені Абонентом в якості оплати річного тарифного плану, Абоненту не повертаються, оскільки будуть зараховані в якості компенсації упущеної вигоди Оператора (щоб покрити витрати Оператора, витрачені на підключення Абонента);
  • до Абоненту можуть бути застосовані штрафні санкції: пеня (якщо Абонент прострочив оплату); штраф (якщо Абонент не виконує свої зобов’язання за Договором). 

Основні умови договору на 2 роки:

  • внести аванс, встановлений Оператором для обраного тарифного плану та регулярно оплачувати послуги згідно з умовами тарифного плану;
  • сумлінно і дбайливо поводитися з наданим медіаконвертер;
  • сумлінно користуватися наданими послугами, не порушуючи умов Договору;
  • в термін і в повному обсязі вносити оплату за обраним тарифним планом;
  • самостійно в Особистому кабінеті Абонента неактивовані «призупинення послуги» та інші акційні пропозиції. 

У разі невиконання умов Договору:

  • якщо Абонент раніше, ніж через 2 роки вирішить розірвати договір, то він повинен відшкодувати Оператору вартість переданого медіаконвертера і оплатити вартість тарифного плану за два роки, з вирахуванням вже оплаченої Абонентом частини (для покриття витрат Оператора, витрачених на підключення Абонента;
  • до Абоненту можуть бути застосовані штрафні санкції: пеня (якщо Абонент прострочив оплату); штраф (якщо Абонент не виконує свої зобов’язання за Договором). 

Якщо до підключення ви бажаєте отримати консультацію майстра на місці (для уточнення будь-яких питань, пов’язаних з прокладанням кабелю або встановленням обладнання), можемо запропонувати послугу «Технічна консультація». Вартість послуги складає 100 грн. 

Терміни підключення від 1 до 3 тижнів (уточнюйте в службі технічної підтримки або абонентському відділі).