Спосіб поповнення за реквізитами компанії передбачений для юридичних осіб, тому що процедура надходження і розпізнавання засобів може відбуватися протягом 3-х робочих банківських днів.
Якщо все-таки платіж ви вже здійснили і нам не вдалося його розпізнати, то вам необхідно буде підтвердити оплату чеком або платіжним документом. Надати їх ви зможете, звернувшись в абонентську приймальню, або електронним листом на адресу support@sohonet.ua
Для фізичних осіб розроблені більш легкі і швидкі способи поповнення. Детально ознайомитися з ними ви можете на сайті в розділі «Оплата послуг» .
Увага! Не використовуйте для поповнення реквізити, зазначені в чеку на оплату через термінал мережі самообслуговування. Ваш ідентифікатор поповнення – це особовий рахунок, що складається з цифр, кількістю від 1 до 5. Номер особового рахунку присвоюється в день підключення і вказується в договорі. Якщо ви забули або втратили даний номер – його завжди можна уточнити в службі технічної підтримки або абонентському відділі після відповідної процедури ідентифікації (див. П. 4.6) .
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!