Консультування в телефонному режимі, щодо наданих або замовлених абонентом послуг, може здійснюватися тільки після ідентифікації даних облікового запису. Оператор обов’язково уточнить у вас адресу фактичного підключення, номер особового рахунку та ПІБ людини, на якого зареєстрований данне підключення.
Консультування або прийом заяв в абонентській приймальні може здійснюватися тільки після встановлення особи на підставі документа державного зразка і пред’явлення відповідної довіреності (у випадках, коли від імені абонента діє третя особа).
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!