UA
RU
Магазин

Технічні

Інтернет є, баланс позитивний, але не можу зайти в особистий кабінет. Чому?

Уточнюйте ціну у оператора.

У мережі SOHONET підключення «прив’язується» до обладнання абонента і його IP-адресою. 

Причини помилки входу можуть бути наступні:

  • невірно введений логін або пароль;
  • заходячи з роботи, від сусідів, з іншого міста, а також підключившись до мобільного інтернету ви не зможете авторизуватися. Доступ в  особистий кабінет  можливий тільки з адреси фактичного підключення;
  • антивіруси Касперський або Аваст блокують доступ на деякі ресурси, тому їх необхідно тимчасово відключати;
  • вхід блокує запущене VPN-з’єднання (в тому числі браузери Яндекс або Opera);
  • також, причиною може бути переповнений кеш браузера. Очистіть його і обновіть сторінку (для ОС Windows – Ctrl + F5). 

Для перевірки IP-адреси зайдіть на сайт  sohonet.ua . Нижче, на головній сторінці під пунктом «Стан мережі», вказаний IP-адреса з якого ви заходите.