У разі системного збою, часто, досить просто провести повторне підключення до мережі. Але переважна більшість користувачів відразу звертаються в технічну підтримку. Якщо ви хоч раз дзвонили в call-centre, то знаєте – перше, що просить зробити оператор – перезавантажити роутер. І дійсно, на цьому етапі відсіюється дуже багато заявок.
На задній частині багатьох WiFi-роутерів є кнопка Power або On / Off. Потрібно просто натиснути її і відпустити – цим дією ви вимкніть живлення роутера. Через 1-2 хвилини знову натисніть її і відпустіть для включення. Важливо: не переплутайте з кнопкою Reset – це повне скидання раніше встановлених налаштувань до заводських.
Альтернативний спосіб полягає в наступному: для перезавантаження роутера потрібно по дроту знайти його блок живлення в електричну розетку, відключити від мережі на 1-2 хвилини і включити назад. Цей спосіб так само відноситься і до перезавантаження оптичного перетворювача (медіаконвертера). У будинках, де встановлені і роутер, і медіаконвертер перезавантаження обов’язково виконувати для обох пристроїв по черзі.
Після поновлення сигналу рекомендується також перезавантажити і інші пристрої, що використовують ваше інтернет-з’єднання (телефон, планшет, телевізор, приставку).
Оплатити замовлення і забрати ви можете завітавши до нас в офіс за адресою:
вул. Академіка Корольова, 7г
Абонентам SOHONET для того, щоб перейти на тарифний план або підключити додаткову послугу необхідно зателефонувати в службу ТЕХНІЧНОЇ ПІДТРИМКИ або в Особистому кабінеті перейти в розділ повідомлення адміністратору і написати повідомлення з проханням про переході на інший тарифний план.
Майте на увазі, що новий тарифний план вступить в силу тільки з початку наступного облікового періоду.
SOHONET пропонує підключити ваш будинок, квартиру або офіс до мережі інтернет за енергонезалежною оптоволоконною технологією PON. Це швидко, просто і надійно!